26 de setembre 2009

Mètode científic

OBSERVACIONS:

17:00: en un banc de la plaça tres noies. Noia 1: rossa, cabells curts. Noia 2: morena, cabells arrissats, pitrera generosa (molt generosa). Noia 3: morena, cabells llargs.
En un banc situat just davant del de les noies (a la mateixa plaça), tres nois. Noi 1: samarreta del barça. Noi 2: samarreta amb el número 9 a l'esquena i el nom de Kempes estampat. Noi 3: amb un bigotet d'aquells que ara porten els moderns de Barcelona.
Pels moviments inicials de tots els personatges podem acceptar que són tres parelles, és a dir, a cada noia li correspon un noi. No puc saber qui està associat amb qui.

17:05: Noies: xerren animadament. Nois: xerren animadament

17:20: Noies: xerren animadament. Nois: el Kempes s'aixeca i mou una mica les cames. Els altres dos xerren de forma discontínua i pausada.

18:00: Noies: xerren animadament. La rossa ensenya un objecte (no identificable) que s'ha tret de la bossa de mà i les altres dues riuen estentòriament. Nois: el Kempes està estirat al banc, el del barça recull un pal del terra, el del bigoti badalla. Silenci absolut.

18:15: Noies: xerren més animadament que a l'hora anterior. La morena ha dit alguna cosa important perquè les altres dues es posen les mans al cap i deixen anar uns petits xisclets. Nois: el Kempes li ha pres el pal al del barça i el fa moure com si fos una espasa, el del barça s'aixeca i puja a uns gronxadors, el del bigoti es rasca l'entrecuix i torna a badallar.

18:35: Noies: xerren més animadament que a l'hora anterior. La morena parla, la rossa parla i la dels pits generosos parla. Vull dir que totes tres parlen al mateix temps, i tot i així sembla que s'entenen. Nois: el Kempes s'ha aixecat i dóna cops al tronc d'un arbre amb el pal, el del barça s'ha cansat dels gronxadors i ara ho prova amb el tobogan, el del bigoti fa cara de cansat (no confondre amb la cara del modern transcendent en què les celles són lleugerament més arquejades).

18:45: Noies: la rossa que era la que més reia, ha plorat una estona (7 minuts aproximadament), les altres dues l'han consolat i, ara, la conversa s'ha tornat a animar (jo diria que inclús més que a l'hora anterior). Nois: el del barça s'ha cansat del tobogan i dóna puntades de peu a una caixa de cartró que hi ha al costat del contenidor fins que aconsegueix trencar-la, el del bigoti ha anat a molestar a la seva suposada parella (la dels pits) que amb la mà li ha indicat que no l'emprenyés, el Kempes s'ha enfilat pel tronc de l'arbre i amb el pal aixecat crida en senyal de victòria.

19:00: Noies: la que ha plorat ara és la morena (però només 2 minuts), també l'han consolat, després han rigut totes tres i ha tornat la conversa animada. Nois: el Kempes ha tirat el pal contra un gat i ara es baralla pel terra amb el del barça, el del bigoti se'ls mira, riu i els anima.

19:18: Noies: han plorat les tres juntes, s'han abraçat i xerren més animadament que mai. Nois: el del bigoti pixa rere un contenidor, els altres dos el segueixen i realitzen idèntica operació.

19:45: Noies: continuen insaciables amb la xerrameca. Nois: marxen esgotats cap el bar a veure el barça.

CONCLUSIONS:

La distància entre l'home i la dona és infinitament superior a la distància entre l'home i la formiga aquella que es passejava pel meu braç a l'ermita de Cap-sec. Que l'evolució hagi permès que l'home es pugui reproduir amb una dona i no amb una formiga és, ara per ara, un misteri que requeriria una nova investigació.

5 comentaris:

Clidice ha dit...

boníssim i hilarant :)

Jordi Marron ha dit...

has estat amb els prismàtics tota la tarda a la finestra en plan james stewart? no t'hauràs trencat una cama?

L'home del sac ha dit...

Que bo, que bo!!
XD
Molt bona investigació!

Anònim ha dit...

Molt bona investigació!!! No em pensava que la distància entre home i dona fós tant gran.

Puc ha dit...

i tant, anònim!!! en la majoria dels casos hi ha un abisme, però per sort normalment la distància és salvable. No crec que s'hagi d'aixecar la bandera amb l'eslògan els homes són poc més que micos. N'hi de sensibles, refinats i que es debaten entre la fe o el paganisme, per exemple.